PROJEKTY OPAKOWAŃ

Projekty opakowań to kolejna propozycja Naszej agencji reklamowej dla Twojego produktu. Opakowanie to forma zabezpieczenia towaru i przechowywania go. Jednak w dużej mierze pełni ono funkcję narzędzia marketingowego, które swoim wyglądem estetycznym ma zachęcić do kupna danego produktu. W związku z tym jego rola jest bardzo ważna, im bardziej estetyczne, kreatywne opakowanie, tym większa szansa, że produkt zainteresuje klienta.

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:

– projekty opakowań;
– projekty całej linii opakowań;
– projekty pudełek;
– projekty blistrów;
– projekty naklejek;
– projekty etykiet;
– projekty opakowań zbiorczych.

Nasza agencja zajmie się brandingiem produktu dostosowanym do odbiorcy. Pomożemy dobrać odpowiednie środki do Twojego produktu czy branży. Aby coś można było sprzedać musi przykuwać uwagę, być estetyczne, ciekawe, ale też musi budzić zaufanie u klienta. Nasze projekty opakowań są pełne pasji i kreatywności. Potrafimy dostosować się do potrzeb klienta i w konsekwencji spełniać jego oczekiwania. Mamy duże doświadczenie w tym temacie. Nasza agencja jest autorem wielu takich projektów. Wygląd zewnętrzny danego produktu jest chyba najistotniejszy. Klient wizualnie go ocenia. Jeśli go zainteresuje przechodzi do lepszego zapoznania się z nim. W konsekwencji to wygląd decyduje czy coś kupimy czy nie. Estetyczne i kreatywne opakowanie może wpłynąć na sprzedaż produktu, staje się ono dodatkową powierzchnią reklamową.

ZASADY PROJEKTOWANIA OPAKOWAŃ:

1. Określenie schematu i celów firmy.
2. Analiza konkurencji i jej produktów.
3. Opis oczekiwań wobec danego produktu.
4. Zapoznanie się z grupą docelową.
5. Określenie budżetu.
6. Przygotowanie skutecznej nazwy dla danego produktu.
7. Przygotowanie loga.
8. Przygotowanie do druku.

PROJEKTY OPAKOWAŃ POWINNY:

– trafiać do gustu potencjalnych klientów;
– posiadać cechy reklamowe;
– charakteryzować się praktycznością i funkcjonalnością;
– być spójne z wizerunkiem marki;
– wyróżniać się.

Przykładowe realizacje: