Strona główna » Reklama na targi

Przygotujemy na targi branżowe Twoją firmę

Pomożemy Ci w zarówno w przygotowaniu stoiska targowego, jak również w przygotowaniu materiałów marketingowych .

Reklama na targi

Jesteś właścicielem firmy, posiadasz produkt, który chcesz sprzedać? Nie wiesz jaką drogę obrać? Najlepszym rozwiązaniem jest reklama na targach czyli marketing twarzą w twarz. Dzięki reklamie na targach możesz pozyskać nowych klientów. Sam udział w targach nie gwarantuje jeszcze sukcesu, aby przyciągnąć uwagę dotychczasowych oraz przyszłych kontrahentów musisz uzbroić się w różne formy reklamy. Reklama na targi jest czymś, co znajdziesz w naszej agencji. Doradzimy Ci jaka forma promocji trafi do Twojego potencjalnego klienta. Dostosujemy się do Twojego budżetu. W naszej agencji znajdziesz coś dla siebie i swojej firmy.

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ NA TARGI

Wyróżniające się stoisko reklamowe jest niezbędnym elementem.
Pomocne w organizacji targów będą gadżety reklamowe (które nasza agencja reklamowa jest w stanie Ci zaoferować):

– przede wszystkim wizytówki na targi, dzięki, którym nawiążesz wiele znajomości, będą one najlepszą formą reklamy;

– katalogi na targi, w których znajdą się informacje o Twojej firmie i produktach;

– ulotki na targi, kreatywnie wykorzystane staną się najprostszą i najskuteczniejszą formą reklamy;

– broszury na targi zawierające treści informacyjne;

– roll upy na targi, na których umieszcza się logo, slogan i podstawowe informacje o zakresie oferowanych usług;

– banery na targi niosące przekaz informacyjny lub reklamowy;

– lady na targi, mają wiele zastosowań od mini poczęstunku po umieszczanie na nich nadruku z logo i sloganem reklamowym;

– długopisy na targi świetny gadżet, na którym możesz umieścić logo swojej firmy;

– odzież firmowa na targi to coś, co Cię wyróżni i zareklamuje.

Wszelkiego rodzaju gadżety na targi m. in. smycze, breloki, kubki, koszulki sprawią, że Twoja firma bądź produkt będą zauważone, skutecznie zareklamowane i co za tym idzie, w konsekwencji sprzedane. Reklama na targach jest ogromną szansą dla Ciebie i Twojej firmy.

 

Jakie materiały marketingowe przygotować na targi?

1. Wizualne materiały promocyjne


  • Roll-upy i banery: Z jasnym, przyciągającym wzrok hasłem, logo i grafiką.
  • Stoiska wystawiennicze: Dobrze zaprojektowane, z miejscem na ekspozycję produktów lub prezentacji multimedialnych.
  • Ekrany interaktywne: Wyświetlające prezentacje, filmy lub aplikacje pokazujące Twoje produkty/usługi.

2. Drukowane materiały informacyjne

  • Ulotki: Zwięzłe, estetyczne i dobrze zaprojektowane, zawierające podstawowe informacje o firmie, produktach i kontakt.
  • Broszury: Bardziej szczegółowe materiały dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej.
  • Katalogi produktów/usług: Jeśli oferujesz szeroką gamę produktów, koniecznie stwórz przejrzysty katalog.

3. Materiały reklamowe

  • Gadżety reklamowe: Długopisy, notesy, torby, smycze, powerbanki czy pendrive’y z logo Twojej firmy. Ważne, aby były użyteczne i jakościowe.
  • Próbki produktów: Jeśli to możliwe, oferuj odwiedzającym próbki swoich produktów.

4. Cyfrowe materiały marketingowe

  • Prezentacje multimedialne: Atrakcyjne wizualnie slajdy, filmy promocyjne lub animacje.
  • QR kody: Na materiałach drukowanych, odsyłające do strony internetowej, katalogu online, aplikacji lub specjalnej oferty.
  • Landing page: Dedykowana strona internetowa stworzona specjalnie na czas targów, z kluczowymi informacjami i ofertami.

5. Materiały dla mediów i VIP-ów

  • Teczki z materiałami prasowymi: Zawierające informacje o firmie, zdjęcia produktów, dane kontaktowe i aktualne informacje prasowe.
  • Ekskluzywne katalogi lub zaproszenia: Dla potencjalnych partnerów biznesowych lub kluczowych klientów.

6. Aktywności interaktywne

  • Quizy i konkursy: Z nagrodami, aby zwiększyć zaangażowanie odwiedzających.
  • Demonstracje na żywo: Jeśli to możliwe, pokazuj swoje produkty w działaniu.
  • Materiały edukacyjne: Case studies, raporty branżowe lub inne treści wartościowe dla Twojej grupy docelowej.

7. Materiały dla zespołu

  • Identyfikatory i odzież firmowa: Zapewnij profesjonalny wygląd zespołu na stoisku.
  • Skrócone skrypty prezentacyjne: Aby każdy w zespole był dobrze przygotowany do rozmowy z odwiedzającymi.

Dobrze przemyślane materiały marketingowe i atrakcyjna prezentacja przyczynią się do sukcesu Twojej obecności na targach! 😊

Scroll to Top