GADŻETY REKLAMOWE
Jesteś właścicielem firmy i masz produkt, który chcesz sprzedać? Pomożemy Ci w tym. Nasze studio graficzne przygotuje dla Ciebie cały pakiet gadżetów reklamowych. Gadżety reklamowe są najskuteczniejszą i najpopularniejszą formą reklamy. Mają wpływ na sprzedaż i rozpoznawalność marki. Klient otrzymując upominek korzysta z niego, poznaje i zapamiętuje markę. Gadżety reklamowe przyciągają i zatrzymują uwagę odbiorcy, mogą przyczynić się do wzrostu sprzedaży danego produktu.
GADŻETY DZIELIMY NA:
– gadżety dla domu (kubki, koce, otwieracze, ramki na zdjęcia);
– gadżety odzieżowe (koszulki, czapki, polary);
– gadżety dla biura (długopis, notatnik, kalendarz);
– gadżety elektroniczne (pendrive, mp3, zegarki);
– gadżety konsumpcyjne (słodycze z logo, słodycze reklamowe);
– gadżety użytkowe (parasole, teczki, breloki).
NAJPOPULARNIEJSZE GADŻETY REKLAMOWE:
– długopisy;
– kubki;
– breloki;
– smycze;
– torby zakupowe;
– pendrive;
– powerbank;
– akcesoria biurowe;
– odzież.
Nowoczesną formą reklamy w ostatnich czasach stały się właśnie gadżety reklamowe. Aby zaistnieć trzeba się wyróżnić. Gadżety reklamowe stanowią nieodłączny element w kształtowaniu wizerunku firmy oraz w budowaniu relacji z otoczeniem. Dają Ci duże możliwości, które mogą sprawić przewagę nad konkurencją. Mają ogromny potencjał, zaspokajają wiele potrzeb. Upominki reklamowe są najskuteczniejszym i jednym z tańszych nośników reklamy.
KORZYŚCI JAKIE DAJĄ GADŻETY REKLAMOWE:
– utrwalenie i uświadomienie marki wśród odbiorców;
– kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy;
– reklamowanie nowej usługi lub produktu;
– wzmocnienie pozytywnego wrażenia podczas spotkań z klientami;
– zwiększenie sprzedaży produktów lub usług.
CECHY DOBREGO GADŻETU REKLAMOWEGO:
1. Użyteczność.
Praktyczne wykorzystanie danego przedmiotu jest ważne. Im bardziej użyteczny, praktyczny gadżet tym bardziej produkt, firma jest zapamiętywana i w ten sposób utrwala się marka w świadomości odbiorcy.
2. Trwałość.
Ma podobne działanie jak użyteczność. Im dłużej coś posiadamy tym bardziej utożsamiamy się z danym przedmiotem, firmą.
3. Atrakcyjny wygląd.
Im bardziej coś jest atrakcyjne tym częściej się po to sięga.
4. Forma nadruku reklamowego.
Aby reklama była skuteczna musi być ona widoczna i estetyczna.
Wyszukaj gadżety odpowiednie dla Ciebie