Gra terenowa

Przygotowaliśmy pełny branding dla 2 edycji ekologicznej Gry Terenowej w Niepołomicach, organizowanej w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji dla Gminy Niepołomice”. Powstały materiały promujące wydarzenie, w tym plakaty drukowane i do internetu, roll up, karty z pytaniami, dyplomy, gadżety potrzebne do gry oraz gadżety, które były nagrodami. Tematem gry był smog i sposoby na walkę o czyste powietrze. Gra była przeznaczona dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, miała na celu w przystępny sposób przekazać dzieciom i młodzieży wiedzę z zakresu niskiej emisji oraz uświadomić o możliwości uzyskania dofinansowania przy wymianie piecy. Uczniowie poszukiwali ukrytych w terenie “dębów”, które kryły odpowiedzi na pytania. Rozszyfrowywali także zagadki na różnego rodzaju tablicach oraz napisach znajdujących się w różnych częściach miasta. W pierwszej edycji uczestnicy szukali dębów, a  w drugiej mogli zrobić swój las w słoiku.

Zakres prac: pełny branding wydarzenia: materiały promujące wydarzenie (plakaty drukowane oraz do internetu), roll up, karty z pytaniami, dyplomy, gadżety potrzebne do gry oraz gadżety, które były nagrodami.

 

Tags: identyfikacja wizualna, projekty graficzne